Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. Gustawa Morcinka

 

 

 

ROZPOCZĘCIA ROKU SZKOLNEGO 2019/2020
02 września 2019 roku
godz. 8.oo - klasy: IV,VII,VIII ( duża sala gimnastyczna)
godz.10.3o - klasy: V, VI ( duża sala gimnastyczna)
godz.11.oo - klasy: "0", II, III  ( duża sala gimnastyczna)
godz.11.3o - klasy: I  "Pasowanie na ucznia" ( sala widowiskowa)

---------------------------------

BUDŻET PARTYCYPACYJNY 2018

"WSZYSCY MAMY RÓWNE SZANSE"

"RAZEM ZDROWO NA SPORTOWO"

Kadra

pedagogiczna – 2018 –2019

Librus

 

Kontakt

ul. Leszczyńskiego 17
76 - 200 Słupsk
tel: 059 845-70-66
fax: 059 841-79-55
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wyciąg z działalności pozalekcyjnej - Wrzesień 2019

W dniach 13.05.19r.- 14.05.19r. w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Słupsku , przy ulicy Leszczyńskiego 17, gościł Naukobus z Centrum Nauki „ Kopernik’” z Warszawy.

Wystawę obejrzało 793 uczniów w wieku od 6 do 16 roku życia. Towarzyszyło im 60 nauczycieli. Uczniowie wchodzili w grupach o zbliżonym przedziale wiekowym , pod opieką nauczycieli.

Uczniowie byli pod wrażeniem przedstawionych eksponatów. Z zaangażowaniem przeprowadzali doświadczenia i zgłębiali tajniki ludzkiego ciała. Najbardziej zaciekawiła uczniów kula plazmowa, ze względu na spektakularne wyładowania elektryczne. Uczniów klas starszych zaciekawił model ludzkiego ciała , przedstawiony w formie trójwymiarowej układanki. Dużym zainteresowaniem cieszyły się efekty słuchowe , złudzenia optyczne oraz ćwiczenie pamięci. Ocenili wystawę jako : ciekawą, inspirującą, pouczającą, dostarczającą wrażeń. Docenili interaktywność doświadczeń.

Podczas zwiedzania uczniowie poznali zachowanie przedmiotów w próżni, szybkość reakcji, widzenie barw, słyszenie dźwięków, wyładowania elektryczne. Dowiedzieli się jakie tajemnice kryje ludzkie ciało, jak powstaje film, sprawdzili czy mają dobra pamięć.

Eksponaty interaktywne bardzo wspierają proces nauczania, w namacalny sposób pokazują zjawiska fizyczne oraz związane z anatomią człowieka. Przy każdym stanowisku była jasna instrukcja, ułatwiająca uczniom przeprowadzenie i zrozumienie doświadczenia. Istotnym było to ,że uczeń mógł samodzielnie dotknąć, ułożyć, zakręcić , złożyć , samodzielnie wymyślić lub udoskonalić poszczególne eksperymenty. Wiadomym jest , że uczniowie wolą najpierw działać, a później czytać co trzeba zrobić i właśnie tego typu wystawa umożliwiła im naukę przez działanie.